Çok sorulan sorulardan; “Kaynak alırken set şeklinde mi yoksa tek tek mi alayım?”

Bu süreçte herkes farklı bişey der. Her insanın çalışma stili farklıdır. Kimi farklı farklı yayından çalışır kimi hepsini aynı yayından bitirir.

Sizlere tavsiyem her yayınevinin ders kitabı farklıdır. Bazıları bir dersi iyi anlatır iken başka dersi kötü anlatmıştır.

Sizlere tavsiyem set almayın çünkü o zaman anlatım vb. hususları bir derste bile beğenmez iseniz moraliniz bozuluyor. Set almak biraz daha ekonomik olsa da size tavsiyem her dersin ayrı ayrı kendinize en uygun olan anlatımlı kitaplarına kendiniz bakın. Hangisini severseniz onu alın derim. Mesela savaş yayınları Zapata hocanın medenisi ve borçları çok eğlenceli ve anlatıcı iken aynı yayınevinin diğer kitapları için aynı şeyi diyemem. Yani en güzeli set değil de tek tek farklı yayınlardan çeşitlilik sağlamak. Şöyle düşünün masaüstü bilgisayar kullanan arkadaşlarımız daha iyi bilir ki masaüstü Bilgisayarı toplama yapmak en iyisidir yani farklı firmaların farklı ürünlerini bilgisayara takmak ve o şekilde bilgisayar kasasını tamamlamak güzel performans yapar genelde..

Tabi dediğim gibi herkesin çalışma stilli farklı olduğu için kalbiniz hangisini arzu ederse onu yapabilirsiniz…

Kolay gelsin..

Yayınlayan

Editör

Bu dünyadaki tek gayemiz garibana ses, mazluma nefes olmak....

“Çok sorulan sorulardan; “Kaynak alırken set şeklinde mi yoksa tek tek mi alayım?”” için 6 yorum

  1. Selamunaleyküm. Öncelikle Allah sizden razı olsun sitenizden faydalanıyorum. Paylaşmış olduğunuz yazıları okudum lakin kaynak kitap konusunda -özellikle altın seri ve Themis arasında- kararsız kaldım.
    Bana kaynak listesi gönderebilirseniz çok sevinirim.

    Beğen

    1. Aleyküm selam hocam. Allah seneye bu zamanlarda size de nasip etsin İnşAllah. Themis daha özet bir seridir ama eğer vaktiniz varsa altın serinin özellikle medeni hukuk ve borçlar hukuku Zapata hocanın kitaplarını öneririm..

      Beğen

      1. Allah razı olsun cevapladığınız için.
        İdare için alesta nasıldır bildiginiz var mı?
        Ticaret ve icra iflas ta çok eksiğim özel olarak önerebileceğiniz bir kaynak var mı?
        Henüz yeni başladım çalışmaya yetiştirme korkusu var. Süreç sıkıntılı geçiyor. Tavsiyelerinizi beklerim. Allah’ın rızasını kazanabileceğimiz işler peşinde oluruz inşallah. Dua eder dua beklerim.

        Liked by 1 kişi

  2. Estağfirullah görevimiz hocam. Ne zaman isterseniz çekinmeden yazabilirsiniz. Allah’ın izniyle hemen cevaplamaya çalışıyoruz.

    Şu şekilde diyeyim. Alesta kullanılan ve önerilen bir kaynak ama maalesef hiç içeriğini inceleme fırsatım olmadı şimdiye kadar.

    Ticaret ve icra da ise monopolün notlarını tavsiye ederim.

    Yetişir hocam. Birçok kişi son birkaç ay kala başlıyor. Eğer hedefiniz garibana ses mazluma nefes olmak ise ve bu millete hizmet etmek ise bu rüya peşinde sınav gelene kadar gece gündüz çalışırsınız İnşAllah. Moralinizi bozmayın. İlan gelene kadar elinizden geldiğince konu çalışın. İlan gelince de yavaş yavaş konu çalışmasını azaltır ufaktan soru çözmeye başlarsınız. Sonra da soru ve denemeye geçer sonra da Allah’ın izniyle hâkimliği kazanırsınız inşAllah.

    Dualar tüm kardeşlerimiz için..

    Selametle…

    Beğen

    1. Hocam monopol ders notları ince görünüyor eksik olduğum için yeterli olur mu acaba.
      Sizce konu anlatımı seçerken altın seri gibi ayrıntılı kitapları mı yoksa daha sade kitapları mı tercih etmeliyiz ?
      Siz hangi kitapları kullanmıştınız, sakıncası yoksa paylaşabilir misiniz ?

      Beğen

      1. Hocam hayırlı günler..

        E mailden de bildirim geldiği için e mailden de sizin e mailinize daha ayrıntılı yazmıştım sorunuzun cevabını ve ek notları ekledim. Oraya bakmanızı tavsiye ederim.

        Yeni sorularınıza ise şöyle cevap vereyim;

        Monopol notları daha incedir diğer yayınlara göre. Ben size bunu tavsiye etme sebebim büyük ihtimalle okuldan yeni mezun olduğunuzdan dolayı temelinizin oluşu ve kısa notlarla üzerine bina etme düşüncesi idi. Bende aynı şeyi yaptım. Okuldan yeni mezun olduğum için birçok dersi kısa monopol notları ile tekrar edip bol soru çözdüm. Sadece medeni ve borçları okul zamanı Zapata hocadan çalışmıştım. Geri kalan derslerin nerdeyse tamamını okul notlarıma ek olarak (bu okul notlarımı ve el yazılı notlarımı siteye pdf olarak koydum )hep Monopolden çalıştım. Üzerine bolca soru çözdüm hocam.

        Ben bu düşünce ile size monopol yazmıştım zira altın serinin kitapları daha kalın ve sınava kadar onlara çalışıp üstüne soru ve deneme çözüp tekrar yapmak çok ama çok zor bir hâl alıyor. Size tavsiyem Monopol ya da diğer derslerin notlarını kullanmanızdır..

        Selametle…

        Beğen

Yorum bırakın